آموزش رایتینگ انگلیسی

فکر نمی کنم تو آموزش رایتبنگ انگلیسی نویسنده "خوب" و "بد" وجود داشته باشه. تنها زبان آموزان معمولی هستند که برخی سعی دارند نوشتن خود را بهبود ببخشند و بعضی‌ها هم اینطور نیست.

چرا آموزش مهارت نوشتاری انگلیسی باید اهمیت داشته باشه برام؟؟

عموم دوستانی که می‌شناسم و در حال آموزش زبان انگلیسی و تقویت مهارت های مرتبط با این زبان بین المللی هستند یا با اهداف تحصیلی یا کاری و یا برای زندگی در کشوری انگلیسی ربان در حال یادگیری این زبان خارجی هستند.پس گمون کنم نوشتن رزومه کاری و یا مکاتبات اداری رزومه کمترین کارهایی باشه که برای انجام آن‌ها نیازمند آموزش و تقویت مهارت رایتینگ باشیم.

رایتینگ انگلیسی در آینده نه چندان دور

دوریان استون ،مدیر کل grammarly ، پیش بینی هایی جالب برای ارزش مهارت نوشتن و رایتینگ در محل کار در سال‌های آینده داشته است. طبق گفته استون ، "ارتباط کتبی ونوشتاری به طور فزاینده ای در آینده ارزش پیدا می کند ، و توانایی برقراری ارتباط ایده ها و استدلال به طور واضح و مؤثر رشد می‌کند".گفته‌های استون بر اساس یک مطالعه اخیر است که بر اساس آن سه نفر از هر پنج نفر با ایمیلی که ارسال کرده‌اند خجالت زده‌اند و سه نفر از چهار نفر نگران سوء تفاهم هستند.

همه‌ی ما نویسنده انگلیسی زبان هستیم

صرف نظر از سن و مبتدی یا حرفه‌ای بودن در زبان انگلیسی ، یک چیز وجود دارد که معمولاً دیده نمی شود: اکثر ما به نویسنده هستیم. خواه روش ارتباط از طریق ایمیل ، متن ، رزومه باشد یا به سادگی عنوانی در اینستاگرام یا لینکدین منتشر شود ، افراد بیشماری از دانش و تخیل خود برای شکل دادن جمله مناسب استفاده می کنند ، حتی اگر از نظر فنی خود را "نویسندگان" نپندارند. "

شما برای رسیدن به اهداف کاری ،درسی و خیلی کار های روزمره باید مهارت های نوشتاری خود در زبان انگلیسی را تقویت کنین.چرا که اگر مایل هستید، شغل یا پروژه ای در خارج از کشور بدست بیاورید و یا بحثی علمی با اساتید دانشگاه های بین المللی انجام دهید و حتی برای کوچکترین ارتباطات کمپانی خود با شرکت های خارجی نیاز مند فراگیری و تسلط بر مهارت رایتینگ زبان خود هستید.در اینجا به عموم چالش هایی که زبان آموزا با مهارت نوشتاری دارند اشاره میکنم:

  • تفاوت‌های املایی در زبان امریکایی و زبان انگلیسی
  • اصول نوشتن رزومه کاری
  • کجا رسمی و کجا غیر رسمی بنویسیم
  • انواع نامه نگاری اداری
  • نوشتن مقاله به زبان انگلیسی
  • نمره رایتینگ آیلتس

چگونه رایتینگ را تقویت کنیم

یادگیری و تقویت مهارت رایتینگ زبان هر شخص چه در سطح مبتدی و چه حرفه‌ای یک مقصد مشخص نیست بلکه یک مسیر روشن به سوی مهارتی قدرتمند برای ارتباطات کاری و موفقیت‌های تحصیلی ماست.در این مسیر نیازه که مهارت هایی رو کسب کنیم.اما یادگیری انواع مهارت نوشتن به همان اندازه که فکر می کنید دشوار نیست. ما در ابن صفحه لیستی از مقالاتی را که به شما در بهبود چشمگیر کیفیت مهارت نوشتاری زبان انگلیسی کمک می‌کنند قرار داده‌ایم.