تقویت رایتینگ با 7 روش عملی

تقویت رایتینگ با 7 روش عملی

بسیاری از افراد با رایتینگ زبان انگلیسی مبارزه می کنند و به نظر می رسد این یک چالش واقعی برای تقویت مهارت نوشتاری است.در اینجا ابتدا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند که از این چالش رها شوید و در ادامه 7 روش عملی برای تقویت رایتینگ شما بیان می‌شود تا زمان نوشتن انگلیسی احساس اطمینان بیشتری داشته باشید و مهارت های نوشتن انگلیسی خود را بهبود ببخشید:

شروع رایتینگ ،چرایی و چگونگی

در هر سطحی از زبان انگلیسی که باشید، اگر نتوانید خوب بنویسید ، تصور خوبی نسبت به خود ایجاد نمی کنید. ممکن است افراد تصور کنند که شما بی سواد هستید یا به زبان انگلیسی تسلط ندارید. از طرفی اگر قصد مهاجرت یا شرکت در آزمون آیلتس را دارید باید به مهارت نوشتاری خود توجه کنید.برای شروع تقویت رایتینگ انگلیسی خود ، قوانین مربوط به دستور زبان و اصول نگارشی صحیح را یاد بگیرید و عادت‌های نوشتاری خود را کاملاً تصحیح کنید. دایره واژگان و لغات انگلیسی شما نیز به خاص ویژه بودن نوشتار شما کمک می کند. مهمتر از همه ، آماده باشید که هر روز تمرین کنید تا این 7 روش عملی که در اینجا می آموزید موجب تقویت مهارت رایتینگ زبان شما شود.

ریدینگ،ریدینگ و ریدینگ...

همانطور که میدانید گوش دادن(لیسنینگ) ارتباط نزدیکی با صحبت کردن(اسپیکینگ) دارد و خواندن(ریدینگ)نیز ارتباط نزدیکی با نوشتن(رایتینگ) دارد ، بنابراین نکته شماره 1 ما برای تقویت مهارت نوشتن انگلیسی شما خواندن هرچه بیشتر است!این به شما در بهبود دایره لغات ، گرامر زبان ، ساختار و قوانین جملات در نوشتن کمک می کند.خواندن به زبان انگلیسی یک روش عالی برای ایده گرفتن از سبک های مختلف نوشتن و دیدن نحوه استفاده مناسب از کلمات است. . به عنوان مثال: اگر شما نیاز به نوشتن مقاله یا زندگی نامه خود دارید ، ایده های بسیار خوبی برای خواندن در شرح زندگی و مقالات دیگر در کتاب ها ، مجلات ، بروشورها ، اینترنت یا هر منبعی است که به آن دسترسی دارید. پس از مطالعه زیاد ، می توانید سعی کنید خودتان با اصول و روش خودتان بنویسید. شما خواهید فهمید که بسیار ساده تر از تلاش برای نوشتن بدون هیچ گونه مطالعه قبلی است!

بهترین منابع تقویت مهارت نوشتاری

بهترین منابع تقویت مهارت نوشتاری

 منابع ،کتاب‌ها یا مقاله هایی که انتخاب می‌کنید با موضوعاتی باشد که مورد علاقه شماست. یادگیری نباید خسته کننده باشد. هر متن را چندین بار بخوانید تا مطمئن شوید که چگونه می توانید از کلمات و اصطلاحات جدید در بهبود رایتینگ خود بهترین استفاده را کنید. چرا  برای شروع چندتا از کتاب ها یا منابع تقویتی که در اپلیکیشن EN45 به صورت منابع کمک آموزشی قرار گرفته را امتحان نمیکنی؟!

افزایش دایره لغات

برای بیان دقیق منظور خود در نوشتار ، به یک دایره لغات کامل و خوب نیاز دارید. دایره لغات در رایتینگ فقط قادر بودن به تشخیص و ترجمه بسیاری از کلمات نیست بلکه به معنای توانایی استفاده صحیح از آنها است.با روش های ساده ای که اینجا میگیم دایره لغات زبان خود را تقویت کنید:

  • هنگام خواندن و ریدینگ انگلیسی یک فرهنگ لغت در نزدیک خود نگه دارید ، و کلماتی را که نمی دانید جستجو کنید. کل تعریف را برای این لغت بخوانید ، و در مورد نحوه استفاده نویسنده از کلمات در متن فکر کنید.
  • لیست لغاتی را که می خوانید تهیه کنید. می توانید بعداً برگردید و آنها را مطالعه کنید.
  • جمله ای را با استفاده از این کلمات بسازید. داشتن زمینه به شما کمک می کند تا بهتر آن‌ها را به یاد داشته باشید.
  • وقتی یک کلمه جدید را یاد می گیرید ، سعی کنید تمام اشکال آن کلمه و عباراتی را که معمولاً با آن استفاده می شود، یاد بگیرید.
  • لغات مورد نظر خود را در واژگان روزمره خود بگنجانید. به عنوان مثال ، شما می توانید در جایی که کلمه را انتخاب می کنید با خود بازی کنید و سعی کنید حداقل 3 بار در طول روز از آن کلمه استفاده کنید.
  • جدول حل کنید

گرامر و اصول رایتینگ انگلیسی

گرامر و اصول رایتینگ انگلیسی

به یاد داشته باشید که اصول گرامر هنگام نوشتن اهمیت بیشتری دارد تا زمانی که صحبت می کنید زیرا معمولاً رسمی تر و ساختاری تر است. دستور زبان بسیار مهم است زیرا باعث بهبود کیفیت رایتینگ انگلیسی شما می شود. حال برای رعایت اصول نوشتاری به نکاتی که اشاره شده توجه کنید:

  • مطالب خود را با صدای بلند بخوانید.
  • اگر زمان خواندن گیر می کنید ، به آن قسمت بروید و آن قسمت از نوشتار خود را ویرایش کنید تا نتوانید آن را آرام بخوانید.
  • از نویسندگان حرفه ای الهام بگیر.
  • فعالانه بخوانید ، به این فکر کنید که چرا نویسنده جملاتی را در نوشته خود آورده است.
  • گرامر زبان و کاربرد کلمات را مطالعه کنید.
  • نوشته خود را دو بار بخوانید. بار اول ، به دنبال اشتباهات عمومی و بار دوم به دنبال اشتباهات گرامری.

نکته عملی: خواندنی ترین نوشتار ، نحوه صحبت مردم است. ساختار جمله خود را ساده نگه دارید و از کلمات معمولی که بیشتر مردم می دانند استفاده کنید. اگر در مهارت رایتینگ انگلیسی مبتدی هستید پیشنهاد میشه اینگونه شروع کنید.

اشتباهات املایی در نگارش

چه احساسی دارید وقتی چیزی را پر از اشتباهات املایی با زبان خود می خوانید؟ املای ضعیف می تواند یک قطعه جالب را برای خواندن از بین ببرد ، ما به طور کلی برای دیگران می نویسیم و آنچه را که ما نوشته ایم آن‌ها می‌خوانند.پس احترام آن‌ها واجب است.املای خود را با استفاده از فلش کارتهای مجازی تمرین کنید و هر زمان که اوقات فراغت دارید ، خود را آزمایش کنید.

خاطرات خود را به زبان انگلیسی بنویسید

این باعث می شود که شما هر روز بنویسید که نوشتن را به یک فعالیت روزمره تبدیل کنید. علاوه بر این ، شما در حال نوشتن خود هستید ، که می تواند موجب احساس آزادی و رضایت در حین تقویت رایتینگ انگلیسی شما شود. نیازی به نوشتن جملات دقیق نیست: می توانید آنها را به همان سادگی که می خواهید نگه دارید.

بند

در آخر اینکه هر روز نوشتن را تمرین کنید. مانند هر چیز دیگر ، با تمرین بیشتر رایتینگ انگلیسی خود را تقویت خواهید کرد. حتی اگر نمی توانید زمان زیادی را اختصاص دهید ، صرفا 5 یا 10 دقیقه نوشتن در روز به شما کمک می کند تا در این امر بهتر باشید.