آموزش گرامر انگلیسی

دستور زبان و آموزش گرامر

گرامر مبنای تسلط بر زبان انگلیسی است.تا زمانی که درک شما از مفاهیم گرامری صحیح و عمیق نباشد، نمی توانید جملات انگلیسی را به صورت منطقی بیان کنید. اکثر زبان آموزان آموزش گرامر انگلیسی را سخت و کسل کننده می دانند. با این حال با یادگیری تکنیک صحیح، می توان روش های جدیدی را برای آموزش و فهم مفاهیم گرامری یافت.

از طرفی دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که برخی افراد در صحبت های خود، فقط سعی در رساندن منظور خود به شخص مقابل را دارند و کم تر به این نکته توجه میکنند که بهتر است منظور خود را با جملات درست و صحیح بیان کنند. از این رو این اشخاص همیشه به نکات گرامری در صحبت های خود توجه نمی کنند و آن را جدی نمی گیرند. ولی باید بگوییم که استفاده از ساختار درست در جملات امری مهم و ضروری است. بنابراین با مطالعه ی روش های زیر گرامر خود را تقویت کنید تا بتوانید روان تر صحبت کنید.

راهکارهایی برای یادگیری گرامر از پایه

بزارید درباره چند راهکار ساده برای تمرین و یادگیری گرامر صحبت کنیم.این روش ها هم شمارا تبدیل به استادی ماهر در تشخیص نوع گرامر به کار رفته در جمله میکند و هم استفاده از قئاعد انگلیسی را برای شما بسیار ساده و روان میکند.

عبارات

بیشتر وقت ها زبان آموزان با وجود اینکه معنی بیشتر عبارات و مفاهیم گرامری را می دانند، نمی توانند یک جمله صحیح ( از لحاظ گرامری) را با قرار دادن کلمات در کنار هم بسازند. این مشکل بیشتر به خاطر این است که آنها هنگام یادگیری گرامر انگلیسی از روی قسمت عبارات (کلمه بندی) به سادگی عبور میکنند. کلمات به شما کمک میکنند اساس شکل گیری جملات را یاد بگیرید. دانستن بسیاری از واژه ها مهم نیست، اما توانایی ایجاد و استفاده از عبارات بسیار مهم است. تنها زمانی شما میتوانید خودتان را یک سخنران انگلیسی قلمداد کنید که بدانید چگونه از تعداد کمی از لغات مختلف در موقعیت خاص خودش استفاده کنید.

درک تفاوت ها

دو نوع اصلی گرامر در زبان انگلیسی وجود دارد: گرامر نوشتاری و گرامر محاوره ای. اگرچه پایه و اساس هر دو یکسان است، اما کاربرد هر کدام متفاوت است. دستور زبان مورد استفاده در نوشتن انگلیسی سخت تر و رسمی است، در حالی که شما میتوانید راه گریزی در گفتار انگلیسی داشته باشید. درک تفاوت ها یکی از گام های به دست آوردن تسلط به زبان انگلیسی است.

اجتناب از ترجمه تحت اللفظی

زمانی که شما قصد دارید انگلیسی صحبت کنید یا جملات انگلیسی بنویسید، طبیعتاً سعی خواهید کرد کلمات را از زبان مادری خود ترجمه کنید، اما انجام این کار کاملا اشتباه است. آرایش کلمه و مفهوم گرامری ممکن است در زبان مادری شما و زبان انگلیسی تفاوت داشته باشد. بنابراین سعی در ترجمه تحت اللفظی نداشته باشید، زیرا امکان بروز اشتباه به وجود می آید و اگر شخصی برای گوشزد کردن و تصحیح اشتباهاتتان در دسترس نباشد، همچنان به یادگیری به روش غلط ادامه خواهید داد.

تمرین گرامر انگلیسی با متن ها

تمرین کردن مستمر گرامر ابزاری جادویی برای تبدیل شدن به سخنرانی متبحر در زبان انگلیسی است. با این حال باید مطمئن شوید که به شیوه ای صحیح تمرین میکنید. سایت EN45 به شما کمک میکند تا با بهترین روش ها گرامر انگلیسی راحت از همیشه یاد بگیرید.

یک روش تمرین مناسب: خو ابتدا یک متن ساده را بردارید. شروع کنید جمله به جمله آن را تحلیل کنید. به هر جمله گه میرسید زمان و قید ها را مشخص کنید. درباره چرایی این مدل جمله بندی تفکر کنید. آن را یادداشت کنید و سعی کنید آن منظور را به نحوه دیگری هم باز گو کنید. سپس در آخر آن ها را مرور کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا سرعت شما در استفاده از گرامر به حد معقولی برسد.

یادگیری گرامر انگلیسی از پایه

از مشکلاتی که زبان آموزان دارند یادگیری گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته است. خوب ساختن خانه از صفر راحت تر است از بازسازی یک خانه ویرانه. این نکته برای کسانی که هنوز آموزش گرامر انگلیسی را شروع نکرده اند خیلی امیدوار کننده است زیرا میدانند که از جهتی بسیار راحت پیشررفت میکنند.

در این مجموعه مقالات سعی کردیم به صورت اصولی گرامر انگلیسی را آموزش بدهیم و به عنوان یک محصول رایگان جانبی در این سایت قرار بدهیم. باید بدونید که ما یک اپلیکیشن و سایت آموزش زبان انگلیسی داریم که بالای 300 درس گرامری همراه با تمرین و آزمون برای شما شما در آن قرار داده ایم. اگر خواستید بیاید و گرامر انگلیسی را از پایه آموزش ببینید.