راز های گرامر آیلتس ، قواعد نمره آور در Speaking و Writing آیلتس

راز های گرامر آیلتس

گرامر خوب برای گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس ضروری است چرا که شما اگر مسلط به راز های گرامر باشید ، می توانید با شجاعت بیشتری وارد دنیای ترسناک ساختن جمله ها و ارتباطات دقیق بین آنها در این آزمون شوید.اینجا من به جای نوشتن یک مقاله خسته کننده در مورد ساختارهای پیچیده قواعد یک آزمون بین الملل سعی می‌کنم یک کلاس زنده را در اینجا برگزار کنم .این کلاس شامل آموزش راز های و نکات گرامری و تمرینات مخصوص آنها و منابعی کاربردی برای دستور زبان آیلتس است که امیدوارم برای شما کمی جالب تر باشد.

اهمیت گرامر در آیلتس

درسته که بخشی در آزمون آیلتس وجود ندارد که فقط به گرامر معطوف شود اما این از اهمیت گرامر کم نمی‌کند و برای رسیدن به نمره بالا در امتحان بین المللی ، شما نیازی اساسی به مطالعه گرامر دارید.همچنین گرامر به شما کمک می کند تا در هر چهار مهارت ، ریدینگ ، رایتینگ ، لیسنینگ و اسپیکینگ پیشرفت کنید .شما قادر خواهید بود پیشرفت خود را در صحبت کردن و نوشتن را بیشتر حس کنید ، زیرا در اینجاست که به طور فعال از ساختارهای گرامر برای بیان ایده های خود استفاده خواهید کرد. با این حال ، دانستن گرامر زبان به شما در درک بهتر زبان انگلیسی کمک خواهد کرد. همچنین در خواندن و در گوش دادن ، زیرا شما با ساختارهای دستور زبان بیشتر آشنا خواهید بود و می‌توانبد آنچه را که دیگران در آزمون آیلتس از شما می خواهند را بلافاصله بفهمید .

تاثیر گرامر در محاسبه نمره آزمون IELTS

دستور زبان و گرامر در محاسبه نمره تمام بخش های اسپیکینگ ،رایتینگ و ریدینگ در آزمون آیلتس تاثیر بسیار دارد و این نکات مورد برسی قرار میگیرند :

  • استفاده درست از فرم های کلمه خود
  • درک نحوه نوشتن جملاتی با ساختار پیچیده
  • دامنه ای که می‌توانید ساختارهای دستوری خود را که می توانید استفاده کنید ، گسترش می دهید
  • استفاده دقیق از گرامر زبان (یعنی به حداقل رساندن تراکم خطا).

راز ها و ساختار های پیچیده گرامری

راز ها و ساختار های پیچیده گرامری

بهترین راه برای یادگیری ساختار های پیچیده گرامری زبان این است که هر قاعده را یک به یک مطالعه کنید و چند نمونه مورد استفاده از آن قواعد را بخوانید ، مثال های خود را تهیه کنید و سپس با انجام تمرینات هر کدام از قواعد را تمرین کنید. دستور زبان 25٪ از هر آزمون را تشکیل می دهد.حتی اینکه شما از چه فرمی از هر کلمه در جایی خاص استفاده کنید نیز مربوط به گرامر است. به وضوح اهمیت دارد که برای بهبود دستور زبان IELTS باید تمرین کنید ، و اشتباهات دستور زبان اغلب کاندیداهای بیشترین مشکلات در آزمون هستند و عاملی است که باعث می شود نمره آنها پایین بیاید.

ما برخی از ساختار های مهم دستور زبان را برای شما انتخاب کردیم تا یاد بگیرید و در آزمون آیلتس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. هر قانون توسط مثال ها توضیح داده میشود. پس از مطالعه آنها تمرینات را انجام بدهید.

حالت ساده در دستور زبان انگلیسی

ما از حالت ساده استفاده می کنیم تا در مورد اقدامات کلی ، دائمی یا مکرر صحبت کنیم.

I often read business magazines online.

در اینجا ، از حالت ساده برای اشاره به یک اقدام عادی و عادت استفاده می شود. دلالت بر این است که این مجلات را تمام وقت به صورت آنلاین می خوانید. این کاری است که مرتبا انجام می دهید.ما از حالت استمراری برای تمرکز روی اقداماتی که معمولاً در لحظه صحبت کردن اتفاق می‌افتد، استفاده می کنیم.

I am reading an interesting book.

همین قانون در مورد تمام زمان های فعل ، گذشته ، حال و آینده صدق می کند. اگر می خواهید روی استمرار عمل متمرکز شوید ، از حات استمراری استفاده کنید. اگر بیشتر به نتیجه عمل علاقه مند هستید ، از حالت ساده استفاده کنید.

چرا حالت ساده انگلیسی برا IELTS مورد نیاز است؟

شما در قسمت IELTS Speaking قسمت 1 باید به سؤالاتی درباره خودتان پاسخ دهید.شما باید مطمئن باشید که بسته به آنچه می خواهید بگویید ، از زمان درست فعل و حالت آن درست استفاده کنید. اگر می خواهید در مورد کارهایی کلی که مرتبا انجام می دهید صحبت کنید ، به حالت ساده نیاز دارید. با این حال ، اگر می خواهید به کارهایی که موقت هستند و در حدود لحظه صحبت صحبت می شود ، مراجعه کنید ، پس به حالت استمراری نیاز دارید.

همچنین در توصیف روندهای نشان داده شده در نمودارها یا جداول ، ممکن است به این بخش از دستور زبان احتیاج دارید . شما احتمالاً باید از گذشته های بسیار ساده استفاده کنید زیرا در این بخش گزارشی از موقعیت هایی که در گذشته اتفاق افتاده است باید بیان کنید.به مثال توجه کنید:

Between January and March, the profit rose by 10%

کجا از Present Perfect و گذشته ساده استفاده کنیم

هنگام استفاده از حالت گذشته ،اقداماتی در گذشته را می بینیم که هیچ ارتباطی با زمان حال ندارند. آنها متعلق به گذشته هستند ، بنابراین ما از گذشته ساده برای بیان آنها استفاده می کنیم.

I ate my breakfast with Tony and then we saw a movie.


عمل فوق در گذشته اتفاق افتاده است. هیچ ارتباطی هم با زمان حال ندارد ، بنابراین ما از گذشته ساده استفاده می کنیم .

و اما در مورد Present Perfect اگرچه ، این عمل در گذشته اتفاق افتاده است ، اما به نوعی تأثیر آن بر زمان حال است ، یا حتی اگر به زمان فعلی ادامه یابد ، باید از حالت  Present Perfect استفاده کنیم .

I haven’t eaten breakfast yet, I’m starving.

تاثیر قواعد زمان های گذشته در آزمون IELTS

در آزمون اسپیکینگ آیلتس ممکن است مجبور شوید در مورد رویدادهای مختلف از زمان گذشته صحبت کنید و یا در مورد خودتان یا سایر موارد. پس ببنید که هنوز هم تأثیر دارند یا خیر ، ببینید که آیا آن اقدامات هنوز هم مرتبط هستند یا خیر.شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری درباره قواعد در هنگام نوشتن دارید تا هنگام صحبت کردن ، اما اگر این نکات را ملکه ذهن کنید قادر خواهید بود سریعتر فکر کنید.

جملات مجهول برای بیانی رسمی تر

جملات مجهول برای بیانی رسمی تر

جملات مجهول می توانند مورد استفاده از هر زمان که شما می خواهید به شکلی رسمی تر و غیر شخصی موضوعات را بیان کنند.به مثال دقت کنید:

Almost 50% more courses were chosen in the second semester as compared to the first one.

More research needs to be done before choosing a certain supplier.

چرا جملات مجهول در IELTS تاثیر داره؟

می توانید در امتحان آیلتس ، به ویژه در بخش گزارش ها که به لحن رسمی تری نیاز دارد ، از جملات مجهول در هر دو task writing استفاده کنید.

راز قواعد افعال مدال

شما زمانی می توانید از افعال مدال استفاده کنید که می خواهید تفاوت های مختلفی مانند درجه قطعیت را بیان کنید. Could, might و may افعال مدال می‌باشند و از آنها برای اشاره به اقدامات ممکن اما نامشخص در آینده استفاده کنید، حتی اگر کمی مطمئن تر از حد ممکن باشید .

We could be late if we stop for drinks now.

Could have, might have و may have برای بیان اقدامات احتمالی در زمان حال یا گذشته استفاده شود - شما نشان می دهید که این اقدامات ممکن بوده یا ممکن است.

They could have left hours ago.

موضوعات انتزاعی IELTS با مدال ؟

در آزمون آیلتس ، ممکن است در خواندن و شنیدن افعال مدال پیدا کنید و اگر معنای آنها را به درستی بدست آورید ، شانس بهتری برای گرفتن نمره آن قسمت از آزمون دارید.هنگام صحبت شما ممکن است بخواهید هنگام گسترش بحث خود به سایر موضوعاتی که ممتحن ممکن است از شما بپرسد استفاده کنید. از افعال مدال می توان برای بیان احتمال هنگام انجام کلیات و صحبت کردن انتزاعی تر استفاده کرد.

گرامر THE در رایتینگ IELTS

همانطور که از عنوان مشخص است ، برای گفتگو در مورد افراد یا چیزهایی که برای گوینده شناخته شده است ، که قبلاً هم قبلاً ذکر شده است ، مورد استفاده قرار می گیرد و برای جزائیات استفاده می شود. در آزمون رایتینگ IELTS ، در پایان چند دقیقه وقت بگذارید تا خطاهای گرامر را دوباره تصحیح کنید. اگر شما هنوز هم درباره THE با شک و تردید هستید، بدونید که پاک کردن آن در صورتی که تصمیم بگیرید فرد یا شخص در واقع تعریف نشده ، جدید یا مشخص نشده باشد ، آسان است.

دانستن صفات و استفاده صحیح آن در آیلتس

شما باید هرچه بیشتر از صفت استفاده کنید تا افراد یا چیزها را توصیف کنید زیرا آنها ثابت می کنند که دایره واژگان گسترده ای در اسپیکینگ و رایتینگ دارید. بسته به آنچه که می خواهید بگویید ممکن است لازم باشد که آنها را با استفاده از مقایسه ها یا برترین ها استفاده کنید .

اینها فقط چند راز اساسی گرامر است که برای بدست آوردن نمره آیلتس بالاتر باید بدانید. به یاد داشته باشید که فقط انجام تست های آیلتس کافی نیست. شما باید سطح عمومی انگلیسی خود را بهبود ببخشید تا متوجه پیشرفت شوید.بهترین بخش در مورد یادگیری دستور زبان این است که شما در هر چهار مهارت یعنی خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن اعتماد به نفس بیشتریپیدا می‌کنید .